Veelgestelde vragen

Gemiddeld worden de producten binnen 2 werkdagen (ma t/m vr) ontworpen en voor u ter goedkeuring voorgelegd. Na u goedkeuring en ontvangst van u betaling zullen wij het product binnen 24 uur verzenden (tenzij anders ovreengekomen). Houdt dus rekening met 1 tot 3 werkdagen dat het pakketje bij ons de deur uitgaat. Door de drukte op het moment van uw bestelling kan het voorkomen dat het langer duurt dan vermeld. Uw bestelling is pas defintief als u hiervoor heeft betaald en wij deze hebben bevestigd.

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Nilli Design, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Onze spiegel toppers zijn aan de voorzijde en de dekkende kleuren zijn aan beide zijden voorzien van beschermfolie. U dient deze voorzichtig te verwijderen. Doe dit met je nagels niet met een scherp voorwerp. Hiermee voorkomt u beschadigingen.

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, paypall (toeslag) Klarna (toeslag €1,00 plus 2,99% over aankoopbedrag) Klanten uit Belgie kunnen betalen met Paypal (toeslag) bancontact of bankoverschrijving.

Mollie is het bedrijf wat voor ons de iDEAL betalingen verzorgt.

Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, Klarna en Bancontact betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel. Deze zijn dus realtime te zien.

De bedankjes worden gegraveerd met de door u opgegeven tekst. Deze plaatjes zijn aan de voorzijde voorzien van beschermfolie. U dient dit te verwijderen. Doe dit met je nagels niet met een scherp voorwerp. Hiermee voorkomt u beschadigingen.

Nee dit kan niet. Gepersonaliseerde producten vallen niet onder het herroepingsrecht. Alleen de producten onder het kopje huisstijl komen in aanmerking voor retour. Mits deze ongebruikt zijn, in orginele verpakking zitten en binnen 14 dagen retour zijn verzonden. Gebruik hiervoor het retourformulier.

Nadat u bestelling door ons is aangemeld bij PostNL komt het in het sorteerproces terecht. Zodra u zending is gesorteerd ontvangt u per mail een track and trace code. Controleer ook uw spambox.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. Wij hanteren dan ook een levertijd van 3 werkdagen.

Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om contact op te nemen met Postnl . ZIj kunnen u verder informeren over u zending. Doormiddel van de track en trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is.

Controleer via de track and trace code of er een wijziging is in het aflever moment. Voor brievenbuspakjes krijgt u een dag te zien en voor paketjes krijgt een dagdeel te zien. Voor meer info mbt u zending kunt u contact opnemen met www.bezorgingmetliefde.nl

U dient dit gelijk bij constatering te melden bij ons. Maak een foto van de buitenkant en binnenkant van de verpakking. Tevens een foto van het product zelf. Wij verzoeken u de foto’s te mailen naar info@nillidesign.nl. Wij zullen dan na beoordeling met u contact opnemen.

De naamplaten kunnen op meerdere manieren bevestigd worden. Wat belangerijk hierbij is dat er zuurvrije of niet bijtende lijmen worden gebruikt. Omdat het op diverse manieren bevestigd kan worden is hier geen duidelijke beschrijving voor. Wij zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die hierdoor ontstaat.

Als u een sticker heeft besteld dan zit er een beschrijving bij. Is dit onduidelijk? Kijk dan bij how to video’s.

Het afhalen van producten kan van maandag t/m vrijdag tussen 13:30 en 16:00 uur. Ons adres is Koperhoek 50, 3162LA te Rhoon. Neem u afhaalbewijs (factuur) mee.

Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd.

In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces, en je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Doormiddel van de track en trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is.

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@nillidesign.nl

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@nillidesign.nl. Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!